Aun así, Obras Públicas está dispuesta a escuchar las propuestas que realice la corporación
La Xunta cree difícil excusar que, con dos años de margen, no se haya logrado siquiera dar la aprobación provisional al PXOM
En O Grove son muchos los que consideran que el día 28 el municipio volverá cuatro años atrás, y que el urbanismo volverá a estar regido por las normas subsidiarias mutiladas por el decreto Cuíña. El alcalde, por su parte, parece dispuesto a hacer todo lo posible para evitar que ese mal agüero se concrete. El regidor pedirá que se adopte una medida excepcional consistente en conjugar el planeamiento aprobado inicialmente y las normas subsidiarias, eliminando de estas los efectos del decreto de suspensión firmado por Cuíña Crespo.Si la propuesta municipal es o no atendida por la Xunta se sabrá dentro de unas semanas. Lo más tardar, el próximo día 28 de diciembre. Será un día señalado: el de los Santos Inocentes.
5 comentarios:
Estaria ben que os cidadans de Ogrove nos fosemos aclarando con respecto o urbanismo, por un lado estamos en contra do Pxom porque recolle moita construccion,e a min no me deixan facer o que me saia das narices,e, por outra banda non estamos dacordo coas normas subsidiarias e decreto cuiña porque pon freno a construcción....¿quen da mais? que me aspen si lo entiendo. saude.
O que e triste e que despois de catro anos facendo o denostado PXOM, nos atopemos que, hoxe por hoxe,non hai nada feito.
Soio hay uns culpabels con nomes e apelidos: a crase política Meca, un fato de irresponsabels, que como non "viven" do gremio da construcción sudalla o que pase. Ollo tan cuplabel é o que manda como o que non sabe facela oposición. Claro que non se pararon a pensar que o que fixeron en mandar ao carallo, con perdón, a todo un pobo no que non vai ser posibel desenrolar ou millorar actividades industriais, comerciais, hoteleiras, residenciais, etc. Un pobo no que non se van poder facer equipamentos, chamense: piscina, auditorio, centro de saude, pabillóns, centro de día, depuradora, etc. etc.
¡O pobo de Ogrobe vai camiño á parada técnica!
E aos nosos dezasete concelleiros soio lles importa quen vai a acadar o sillón presidencial dentro de seis meses: "Que cuando gobernemos...",
Soio nos queda a pataleta (inutil)ou o exilio.
Unha perta Ogrobe!!
Desde lojo se a Xunta asumira a competencia en materia urbanística, apostaría que non ía deixar tantos montes e moreas de construccións. Parese que temos que ter 20.000 pisos máis para dentro de 5 anos. ¡ Que barbaridade!, os que queren que O Jrove sexa como New York meresian un bos cintasos por non desir outra cousa.
Soy propietario de una parcela en la Isla de la Toja y me parece impresentable que el ayuntamiento y sus políticos sean incapaces de sacar adelante el PXOM. IMPRESENTABLE. Ineptos, corruptos e inútiles. Eso es lo que son los politicos de este país. Son políticos porque en la empresa privada estarían todos en el paro.
Os 17 concelleiros son unha panda de bestas.
Publicar un comentario