02 diciembre, 2006

Vía Blanda

La Vía de O Salnés, construida con fondos públicos, se deshace como un gigantesco azucarillo ablandado por la humedad. Los contribuyentes deberían poder pedir responsabilidades. ¿Que conselleiro lideró el proyecto? ¿qué empresa hizo las obras? ¿cuáles suministraron los materiales? ¿Quienes realizaron el proyecto? ¿Que esta pasando?

8 comentarios:

mixigodo dijo...

Valla por deus...

Anónimo dijo...

La Vía rápida ha aguantado muchos años sin problemas de socavones.

Ahora que acaban de iniciarse unas obras y que se están moviendo muchos terraplenes y tierras, no es justo achacar a los responsables de la construcción inicial el problema, ya que la Vía Rápida en este momento no se encuentra en la situación para la que fue diseñada.

¿No sería más lógico achacarlo a los actuales responsables de la obra por no preveer que los movimientos de tierras, mezclados con las lluvias son los verdaderos culpables?

Anónimo dijo...

Desde el principio , la vía rápida , ha sido una auténtica chapuza que no cumple su cometido de "vía rápida".Mas bien es la " vía de la muerte ".Los únicos responsables son los que , en su día , dieron el visto bueno para semejante "chapuza".

Anónimo dijo...

soy el autor del 2º comentario, y el autor del 3er comentario no habla de lo mismo que yo.

Evidentemente la Vía Rápida se sabía que sería insuficiente en el momento de su construcción, pero no es de lo que habla el artículo.

Si lo que se pretende es criticar al anterior gobierno, pues lo criticamos directamente e incluso si quieres podemos decir que no se reflejan en los espejos y todo eso, pero sería bueno, dar a Dios lo que es de Dios y al César lo que es del César.

Por cierto, la obra en su momento la hizo Construcciones Malvar.

La chapuza se está haciendo ahora con las obras de desdoblamiento, en España se han desdoblado más de 5000 Kms de autovía sin estos problemas, pero claro, esta cagada es de un "gobierno amigo" y por lo tanto no es cuestíón de criticarlo. Siempre es más fácil decir "La culpa es de Cuiña", que era el conselleiro responsable de la obra.

¿Oye, no serás de Nunca Mais o algo así?

Anónimo dijo...

Creo que existen moitas circunstancias anteriores e posteriores para que se dean estes fenómenos: Tapamos toda aquela obra por donde antes decorrían as augas os seus cursos naturais, desviamos ríos e poñemos tapóns (tuberías que non se corresponden nin por asomo co caudal nas condicións normais, facemos autovías sen respectar ás forzas da natureza ás que estamos a agredir, etc, etc, etc, etc, etc...) e temos a resposta; deamonos unha volta estes días pola nosa vila para ver os lugares donde emborca a auga non hai que ser un Enxeñeiro para decatármono que non se actou correctamente.
Coa vía rápida, perdón agora vía para automóbeis, técnicamente non se actou ben, porque xa me diran meter materiais que corroen con pouco tempo, e como para tomar determinadas medidas cos seus diseñadores. No que se comenta eu estou de acordo, que tal e como está a desenvolverse a invernía que temos, non se deberos de comezar as obras, pero o PP tamén ten parte da culpa pois zurregaba lume de caroso para que na vez de facela nun ano se fixera en seis meses. Por certo foi quen a licitou, quen a proxectou (estou a falar do desdobramento), pero a pesar de que o Presidente Fraga tivo nas súas máns a demanda dos desdobramento ata a nosa Vila moitísimo antes de que se licitara ata Sanxenxo, que o Concello se pronunciou tamén a instancia do BNG, fixeron o que por desgraza temos; por certo que se esqueceron no proxecto do desdobramento de preveer o do gas, fibra óptica, etc, etc, etc, etc... e despois andiveron como lóstregos para que a Xunta o fixera, cando é mentira que a Xunta poida facelo unha vez que o PP lle dera a concesión da mesma, todo o máis a Xunta o que pode facer e mediar na negociación entre a concesionaria e as empresas que poden demandar a posta desas tecnoloxías. Outra cuestión fundamental que deberiades de coñecer é que se a Xunta non paga, a concesionaria pode por peaxe, polo tanto tampouco non vos extrañe que poida pasar isto.
E xa que estamos a falar de comunicacións, ¿sabedes que hoxendía poderiamos estar circulando pola Autopista do Atlantico DE BALDE?. A cuestión é que non podemos, xa que logo o PP prorrogóulle a concesión ata o 2049. Iso é o que lle temos que agradecer ó PP.

Anónimo dijo...

¿De balde? ¿E logo quén ía facer o mantemento da autopista? ¿Madrid? ¿Sabedes cómo están por España adiante as autopistas sen peaxe? Dan pena. ¿Ou non vedes o estado das "Vías Rápidas" galegas?

De balde nada. Que sae todo dos impostos. Sí, eses que tan pouco nos gusta pagar. Non se pode ter o porco no cortello e os chourizos afumados na lareira ó mesmo tempo.

Anónimo dijo...

Por certo, ¿Cánto tempo leva a facerse a obra de mellora da carretera a San Vicente? ¿Cándo está previsto que remate? ¿Corta algún cauce fluvial? ¿Está a provocar asolagamentos en algures? ¿Non lle preocupa a ninguén o impacto medioambiental que provoca? ¿É obra de Cuiña? ¿É obra do goberno PP? As pulgas dos cans alleos non vos pican pero non esquezades que tamén tedes lombo

Anónimo dijo...

O ancheamento da carretera a San Vicente faino a Deputación de POntevedra que é ese sitio onde lel dan cartos a quen os pida. ¿Qué rueiro quere un campo de herba artificail con gradas?. Fixádevos nos xornais: O antiguo bedel de Ribadumia, disfrazado cun traxe, recibe a tododios e tododios sae dalí cos petos cheos. Bueno o bedel non está so, anda con el un coxo malino, que nin é bel nin é nada: só e coxo e malino. Ata Anaisabelita enche os petos na Deputación. ¿Tendes algunha idea, pis nada, ala, imos a deputación a coller cartos: hai dabondo!